Städat, plockat & fixat

Eftersom jag är ledig idag så faller det sig nästan naturligt för mig att passa på att städa för sånt är tråkigt xD har städat badrummet, kattlådan och köket. Ska snart ta itu med sovrummet, men först ska jag röka och njuta av solen & kaffet. Sebbe slutar 14 idag och ska komma till mig då. Vi ska laga kycklingfilé och ris och brunsås till middag:) inte ofta det händer, eftersom matlagning inte är något som står högt på min lista. Jag brukar typ bara äta färdigmat eller göra pastasallader, pasta med köttbullar eller fiskpinnar och sådant enkelt. haha.
Nu har man även fått vårkänslor eftersom solen varit framme varje dag i en tid nu. Förhoppningsvis smälter snön fort, men med tanke på kalla nätter och stora snöhögar så dröjer det nog tyvärr.
nej, nu är det kaffe och cigg, sedan städa sovrummet.
Enjoy!! O ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hoppas verkligen att snö försvinner.

Som en dag som den här känns det som om våren är här på riktigt! <3 puss

2010-03-09 @ 14:38:51
URL: http://coordinateheart.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0