Snart åka till jobbet, först fixa^^

● Sebbe har gått till skolan men jag har ca en timma på mig att sminka mig och så innan jag ska åka till jobbet. Har ätit frukost tsm med Sebbe :P
Trista inlägg såhär på morgon, men uppdateringar behövs och jag vill veta hur många som läser min blogg? Familj, släkt, vänner, främlingar osv...
Ska snart gå ner till källaren oxå o hämta en cola som jag ska ha med mig till jobbet. Matlådan är fixad, bandpasta med skinksås, gott det!
Hmm, måste handla idag.. Mjölk och andra roliga saker..
Äh, nu orkar jag inte skriva mer:P Ha en bra onsdag alla som läser! ☼ (solen lyser idag) :D ♫



Haha, en bild på mig från i somras när jag var blond :P


Kommentarer
Postat av: Vanjavit

Ha en bra dag! <3

2010-03-03 @ 10:50:20
URL: http://coordinateheart.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0