Shutter Island

SHUTTER ISLAND



Underbart bra film tyckte jag!
Länkar om filmen om ni klickar på alla feta ord som det står Shutter Island på :) (Obs! olika länkar till filmen)
Filmen överraskade mej något, för det var inte alls som jag förväntat mig, snarare bättre:D Och slutet är skitbra:D
Leonardo Di Caprio spelar huvudrollen som polisen Teddy Daniels, men är han polis då? Är han den vi tror oss att han är i början av filmen? Shutter Island är helt enkelt en träffpunkt!
Jag gick från Shutter Island väldigt nöjd, det var en film av en av de bästa sorterna tycker jag.

Jag har ju skrivit Shutter Island i fet text och det är för att om ni trycker på dem så hamnar ni på olika länkar. 2 som enbart handlar om filmen, den ena svensk & den andra internationell och så två från Moviezine & Moviespot.
Ja, för de som inte fattar alltså ;) hehe

Lite bilder från filmen bara för att den är så bra och för att jag ofta berättar om filmerna jag sett och oftast lägger in ett par bilder.








Nog om filmen då, är hemma hos Sebbeälsk igen, han spelar tvspel & jag lyssnar på Natha's spellista på Spotify och Kollar fakta inför nästa film som jag vill se. Vet dock ej vilken det blir ännu, återstår att se^^

Lördag imorgon, då ska jag, Sebbe & Rasmus göra pizza o dricka lite. Men först ska jag till stan för att köpa presentpapper, för inte kul att slå in syrrans present i julpapper.. xD

Btw, innan jag & Sebbe gick på bio så gjorde vi tacos. Dögott var det, för det var länge sen som jag åt tacos.:)

Klockan är över ett på natten och jag ska röka, sen sova. Godnatt!♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0