Eftermiddag, tvätt, matlagning osv...

Hämtade nyss upp den rena torra tvätten från tvättstugan. =)
Lunchen bestod av pasta med tonfisk/räkgryta, som jag lagade själv. jag som annars hatar att laga mat och inte har gjort det på ett tag bestämde mig för att göra det idag :P Haha
Min älskling slutar kl 18 idag och då ska jag åka hem till honom och sälja skivor osv som hans föräldrar ville köpa. Sen äta middag där innan jag ska träffa Michelle^^

Sebbe och jag ska på bio imorgon. I sista stund valde vi en annan film istället för Percy Jackson - Kampen om Åskviggen.
Istället ska vi se Shutter Island




Det ska bli spännande! Men först är Alicefilmen med Michelle och jag längtar:)

Nu ska jag röka o sen byta kläder & fixa mej^^

Kommentarer
Postat av: Michelle

Längtar också! <33

2010-03-04 @ 17:09:53
URL: http://coordinateheart.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0