Att vara människa

Hmm, det klagas för mkt i världen;) och jag ska inte påstå att jag är bättre för jag är en av de värsta gnällspikarna. Men nu när jag ligger här i min säng och knappar in mina ord på mobilen som snart kmr förvandlas till ett inlägg som alla kan läsa, så tänker jag ändå på människans alla möjligheter som djuren inte har. Finns många bra saker med att bara vara människa. Vi är de enda som kan njuta av sex och få orgasm. För jag har inte hört nåt annat. För vad vore livet utan sex? Ja, jag älskar sex men skäms inte för det. Om inte vi människor kunde njuta av sex och få orgasm så vore livet bra trist. Orgasm är den perfekta medicinen mot allt möjligt. Man sover bättre, mår bättre, blir gladare och får mer energi. Flera fördelar med att vara just människa är många. Se er omkring! Låt era tankar flyga fritt, och inse att det inte är så jobbigt ändå. Något som vi människor ofta gnäller över är sömnen. Vi sover ju bort halva våra liv och en del tkr det är slöseri. Jag tkr inte det. Att sova är bland det bästa som finns förutsatt att man inte har sömnstörningar av olika slag då. Jag sover gärna bort halva livet, hur ska man annars orka med livet? Det har vi och djuren gemensamt. Sover vi inte alls som den där sjukdomen som jag inte vet vad den heter så leder det till döden. Snacka om hemskt att drabbas! Att inte kunna somna, vara vaken varje minut i sitt liv tills kroppen sagt ifrån. Då är väl ändå livet förstört? Tycker synd om alla människor med ovanliga sjukdomar. Så vi som inte har någon ovanlig sjukdom har alltså inte anledning att gnälla egentligen. Men vi gör det ändå. Och det kan vara bra att gnälla och tycka synd om sig själv ibland så länge det inte blir överdrivet. Nej, nu har jag ont i händerna efter mobilBlogg. Ska sova! Hmm, skumt inlägg jag skrev idag, men äsch. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Cazii

Delfiner är det enda andra däggdjuret som njuter utav sex! känna sig smart

2010-03-09 @ 13:50:23
URL: http://cazy.blogg.se/
Postat av: M

Och högstående apor! Kanske fler, som vi inte känner till

2010-03-10 @ 10:46:36
Postat av: Melinda

Jag har också hört att delfiner njuter av sex. Alltså att de inte bara har det för fortplantnings skull :)

2010-03-16 @ 20:11:06
URL: http://www.metrobloggen.se/mindy

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0