2010 - Äckliga snö :(

Publicerade detta inlägg igår kväll, men pga tekniskt fel (texten & bilderna blev hur stort som helst och blev som bakgrund på mina tidigare inlägg) så gör jag om gårdagens inlägg idag istället.

Detta skrev jag igår:
☆☆♥░▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░♫░░☆☆
☆☆░░░♫░░▓▓░░▓░░░░░▓░▓▓▓░░░▓░░░░░▓░░░░♥☆☆
☆☆░░♥░░░▓▓░░▓░░░░░▓░░░▓░░░▓░░░░░▓░░░♫☆☆
☆☆░♫░░▓▓░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░▓░░░░░▓░♫░░☆☆
☆☆░░░▓▓░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░▓░░░░░▓░░░♥░☆☆
☆☆░♥▓▓░░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░▓░░░░░▓░░♫░☆☆
☆☆░░▓▓░░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░▓░░░░░▓░░░░░☆☆
☆☆♫░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░░♥░☆☆

Jahopp, så var det snöstorm igen:( eller iaf snö & blåsigt & blött & irriterande i varje fall. Dagen har varit bra i övrigt. Älskling ligger & sover för han börjar sex imorn men jag som är ledig passar på att vara uppe och roa mig vid datan ^^
lite vinterbilder från idag;



Det var allt för idag. Nu ska jag röka, sen sova, Gonatt!


(mina nya fina vita snekars från Skopunkten, inköptes förra veckan)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0