Usch...

Har nog blivit lite sämre nu angående hostan.. Hoppas det bara är sån där hosta som man får på morgon och sen försvinner under dagen. För jag hostar & snorar mest på morgon när jag sovit, sen brukar det bli bättre..
Jahopp, älsklingen min är på jobbet, om en kvart är det meningen att han ska sluta såvida han inte jobbar över. Hoppas inte på det! Vaknade vid 11-tiden, ingen hemma hos Sebbe. Hans föräldrar skulle på stan.
Dricker lite juice, funderar på vad jag ska äta för frukost idag. Känner mig lite hungrig, men samtidigt inte..
Sebbe och jag firade fem månader idag och igår bokade vi platser till en film ikväll. Halv tio börjar den. Filmen heter 2012 och slutar snart visas på bio. Vi får väl se om det blir någon bio, beror helt på hur jag mår.
Mina cigg som jag nästan alltid köper - Corner, de har bytt namn till Pall Mall. Kul, eller inte. Komemr ta ett tag att lära sig det nya namnet. Corner har alltid varit det märke som jag för det mesta rökt, nu blir det pall mall istället.
På nyår rökte jag Black devil, det är goda cigg det!

Varning, bilder på cigaretter. Känsliga personer ombeds att strunta i detta inlägg.

byter namn till



Jahopp, Sebbe smsade nyss och berättade att han har slutat nu så han är påväg hem igen :)
Jag ska duscha och fixa mig, sen handla ett par grejer på stan och sen hem till Lisenfisen <3

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det va ju en sån jag hade för ett tag sen kommeru ihåg x)

2010-01-03 @ 14:43:17
Postat av: Nadja

Lina, du glömmer jämt skriva namn:P aa, det kommer jag ihåg, fy fan vad du klagade då:P

2010-01-03 @ 15:26:55
URL: http://nadjanollelva.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0