Up & Down

vaknade och mår sämre idag :( Svullen hals och rethosta :/ Har druckit tre klunkar ren vodka eftersom ren sprit tydligen ska lindra. Men det e såå äckligt med ren vodka, det äckligaste som finns att dricka rent, usch o fy!
Skulle varit bättre med en whisky men det dricker jag heller inte..
Pojkvännen är oxå sjuk, han gick till jobbet och vände hem igen pga feber och hosta. Jobbigt.
Gick upp ur sängen vid halv tre och har inte gjort nånting, har inte orkat. Det suger.
Funderar på att åka och köpa mentholcigg och halstabletter men jag orkar inte. Det är sjukt ansträngande. Äsch, vi gör ett försök! Ska bara checka internetbanken, så bloggar jag senare igen.

Kommentarer
Postat av: Marielle

var gärna med och tävla om unika peaceörhängen från by M på min blogg!



http://mariellep.blogg.se/2009/december/vinn-peaceorhangen-fran-by-m.html#comment



kram =)

2010-01-05 @ 00:13:53
URL: http://mariellep.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0