Söndag

Idag har jag inte gjort nånting förutom datorn, vilat & duschat. Har inte haft ork till nånting, men har fått hosttabletter nu så hostan börjar avta lite. Skönt det, för man blir helt slut och andfådd om man hostar så mkt.
Snart ska vi fika med kaffe eftersom Emeli (tryck på hennes namn så kommer ni till hennes blogg) och hennes mamma kommer snart :)
Och jag har plåtat mig själv i webcamen .. inga snygga kort eftersom jag inte har smink och dessutom har jag gått upp i vikt och jag ska ner igen!





Linnet med katterna är köpt på H&M



Sebbe & jag ;)





Det var några av cambilderna som vi bjuder på ;)

Nu ska jag ta ännu en halstablett! Puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är jättesöt! Gullig tröja med katt!

2010-01-09 @ 14:41:36

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0