Onsdag, I´m bored

(Detta inlägg skrevs igår men publiceras idag, torsdag. Varför vet jag inte)
Sov inget inatt heller, men det var ju inte så konstigt eftersom jag vaknade kl 17 på tisdagseftermiddagen.. Jag försökte iaf att gå till jobbet, var där kvart i sju och gick hem igen vid halv tio, för kände inte att jag var iform alls. Mitt humör var på botten & dessutom var jag arg på en av tjejerna där som verkligen beter sig som en lågstadie-elev om inte annat..
Hmm, så när jag kom hem så gick jag & lade mig i sängen för mådde illa. Ställde klockan så jag inte skulle sova bort dagen. Somnade strax före 11 och vaknade ca 2 timmar senare. Kände mig som en zombie såsom jag gjorde i tisdags kväll då jag inte kunde prata och sa kaffe fem gånger på coffee house innan killen förstod mig:P Haha
Så idag har jag först träffat Lina & senare fikat med Maja. Eller fikat? Vi käkade, jag tog pastasallad med kräftstjärtar (mm, gott!) & Maja tog ost&skink toast.
Sen blev det att åka hem & städa lite. Fixa kattlåda, damma & möblera om lite. Dock inte tagit några kort på möbleringen men däremot på det fantastiska vädret vi har nu. Så fan heller! Hatar SNÖ:@
Och plogats har det inte gjorts heller, så snö upp till knäna, det är ju fint det. Försenade bussar & spårvagnar är oxå riktigt trevligt när det verkligen pisksnöar så det känns som snön bara vill smiska mig ännu hårdare och sen skratta hånfullt åt mig. Eller ja, åt de flesta som precis som jag bara hatar snö, slask & annat blaskigt.



Nej, hade inte mer på hjärtat nu, kom av mig helt & hållet... Puss
(Detta inlägg skrevs igår men publiceras idag, torsdag. Varför vet jag inte)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0