Musik - bra & dåliga minnen...



Markoolio's Sommar & Sol bygger mest på glada minnen och även längtan efter sommaren.




Dr Alban - No Coke, en klassiker som jag fortfarande har vissa minnen av...



Robyn - Do you really want me, en låt som påminner mig om en jobbig tid i skolan, då jag mest önskade att jag inte fanns..



Madonna - Music, en låt som påminde mig åter om skolan men även på ett annat ställe där jag var ofta trots att jag inte ville. Både bra & dåliga minnen alltså..


Sådär, där var fyra viktiga låtar i mitt mellanstadie&högstadieliv. Men det finns minst femtio till!! Varje gång jag lyssnar på en sådan låt, kommer det förflutna ikapp mig. Vissa minnen är roliga, andra plågsamma och många saker jag skulle velat ändra på men som jag aldrig kommer kunna göra...

Nu i alla fall sitter jag & pojkvännen hemma hos mig, klockan halv tio ska vi sitta i en biosalong och se 2012, filmen vi tänkt se förra veckan men som inte blev av då jag inte mådde bra.
Vi har bowlat idag med tillsammans med Hampus, Rasmus & Johanna. Det var rätt kul och därefter åt vi på pastasnäckan.
Imorgon blir det utgång, denna gång kör vi Otten eftersom det var länge sen. Iffen & jag ska först äta mat hos mig, sen kommer resten av folket o förfestar o sen utgång. Here we go!

Nu ska jag packa övernattningsgrejer, ska sova över hos en viss Sebbe!
Puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0