Kan inte soovaa!:(

Jahopp, sitter i min säng, seg, trött men ändå inte tillräckligt sömnig för att kunna somna. Är dessutom hungrig så funderar på att fixa något att äta och slå på teven. Klockan halv sex ska jag gå upp för att fixa mig osv inför jobbet. Börjar halv åtta men brukar infinna mig där strax före sju så jag kan dricka kaffe och bara slappa innan arbetet. Hmm, undrar hur det ska gå idag på jobbet tro? Antagligen morgonmöte för det var länge sen och sen det här snacket med en av tjejerna som verkligen beter sig som ett sär, ännu mer som en 12åring med sociala problem. Vete fan vad det är för fel på henne men avundsjuk på mig är hon tydligen med tanke på hennes grova sms. Saksamma, jag kan inte bry mig mindre, vore bara skönt att få bort henne från jobbet så att hon för första gången verkligen får ta konsekvenser för sitt beteende. Åh fy fan, huvudvärk nu? Självklart allt på en gång. Har läst 2 nyinköpta tidningar, solo & story. Ingen är färdiglästa för min hjärna orkar inte fokusera alls. Nu ska jag sluta blogga, bloggar från mobilen just nu. Ska fixa "nattmat/frukost" nu. Puss

Kommentarer
Postat av: Vanjavit

Det är jobbigt att inte kunna somna, men hoppas att du får en så bra dag!



-



Jag vet hur det känns att ha hallucinationer.

Var livrädd, varje dag, timme, minut och sekund.



Nu äter jag tre mediciner, plus vid behovs medicin.

Abilfy en antipsykotium medicin, fluoxetin mot depression, lamotrigin humörsvängingar/manodepressivitet och theralen vid behov.



Jag hoppade av klass sju efter ett halvår, gick till BUP två dagar i veckan.

Efter sju sjukhusbesök med ambulans, som jag vet berodde på panikångest.



Fick min diagnos Aspergers Syndrom/Aspergers drag när jag var fjorton.

Då började jag även i en rersurs klass i skolan, och kom till fb.



Det kommer bli spännande att träffa dig, jag längtar!

Puss och kram <3

2010-01-25 @ 12:07:14
URL: http://coordinateheart.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0