internetproblem

Sitter för närvarande vid pojkvännens dator eftersom internet inte funkar på min laptop vare sig hemma eller hos honom. Laptopen visar att den är ansluten till nätverk men inte internet så något är fel. Hoppas att jag får hjälp snart med detta, för jag antar att jag råkat trycka fel på någon knapp så att internet inte är tillgängligt, men dock går det att ansluta till både trådlöst och mitt bredband hemma.
Well, gick upp halv två idag, somnade inte förrän tre som vanligt, trots att jag läste ur boken "Män som hatar kvinnor".
Har duschat, druckit té och kollat på tv. Dock inte ätit något på hela dagen. Måste skärpa mig, men till middag blir det hemgjord pizza, gott!
Sebbe ser på tv och jag ska nog ta något att äta för middag blir det inte förrän om två timmar. Ska höra med carro & Iffen om de kan fika med mig vid 8 typ..
Nu har jag inget mer att berätta idag förutom att jag fortfarande är sjuk:P


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0