Imorgon - bowling!

Idag vaknade jag hemma hos älsk, sedan har vi tvättat hos mig, handlat och så. Ganska chill dag, mys det. Nu sitter jag själv hemma hos mig och softar med musik oså. Blir nog att städa lite sen kanske om jag orkar. Köpte en ny tidning idag som jag ska läsa.
Imorgon vid 14 så ska jag & Sebbe och hans två kompisar köra bowling, det blir nog kul fast jag suger på det dessvärre. Men struntsamma.:D
Om en halvtimma ska jag hämta upp tvätten som förmodligen är torr då. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Återstår att se. Usch, flummigt inlägg idag!




Kommentarer
Postat av: Sebastian

Ahwww vad sööt du är! (L) jo jag tror de kommer bil kul xD kyss

2010-01-06 @ 20:14:21
Postat av: Therese

Ha det så kul på bowlingen!

2010-01-06 @ 20:41:14
Postat av: Ida

Fin blogg :)

2010-01-07 @ 13:16:27
URL: http://idalix.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Fin blogg! hur länge har ni varit tsms? söta :D

2010-01-08 @ 03:39:14
URL: http://rebeckabengtson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0