Igår - utgång :D

Igår kväll så förfestades hemma hos mig. Jag, Iffen & Sebbe. Sedan var det meningen att vi skulle på nästa fest i Ljura. Vi missade självklart bussen och eftersom nästa skulle gå en halvtimma innan så gick vi från Vilbergen till Ljura. Långt om det är kallt, vilket det var igår. 20 minusgrader minst. Brr! Väl framme i Ljura, iskalla och stela så fick vi inte komma in på festen för det hette att det var fullt. Jag blev skitsur och irriterad. Sedan mötte vi Shara & Mattias som vi hade bestämt sen innan, och de fick följa med oss till stan. Väl inne i stan visade sig att det var tjugo hela minuter kvar till alla spårvagnar & bussar så vi gick in på Filmstaden och värmde oss. Mina öron ramlade av på vägen kändes det som. Hade inte mössan på mig, eftersom jag inte ville hänga in för mkt i garderoben på Otten.. Efter att suttit inne och tinat oss så gick vi till spårvagnen som tog oss hem till Sebbe. Väl hos honom blev det att dricka ännu mer, lyssna på musik & snacka. Sen tog vi spårvagnen till Otten, vi behövde inte stå länge i kön alls, tur! Inne på Otten klockan 23 började kvällen. Upptinade och varma klev vi på dansgolvet och köpte några drinkar och öl. Jag träffade på personer som jag kände, Sebbe med. Shara & Iffen bodde typ på dansgolvet hela kvällen medan jag mest minglade omkring. Lyckad kväll till slut trots dålig och kall början.
Sov hos Sebbe inatt, vaknade vid 11, låg kvar länge till. Åt fil med müsli, två mackor och ett glas oboy till frukost. Hungrig som bara den, trots den sena pizzan inatt som vi åt när vi kom hem.
Snart ska jag fixa mig och åka hem till mig. Sebbe ska sova hos mig inatt och vi ska bara ta det lugnt och se film. På måndag börjar man jobba igen då, kul... klockan sex att gå upp då..

Puss!

Kommentarer
Postat av: Iffen

Det var verkligen jättekul igår, ifall man bortser från kylan och krånglet i Ljura.

Känner mig lite dum att jag inte var så social med dig och Sebbe på Otten, men det verkar som att ni med hade kul.



Kram

2010-01-09 @ 13:55:33
URL: http://iffenbiffen.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0