I väntan på Michelle :)

Michelle (länk till hennes blogg) kommer snart hit, hem till mig :D. Och jag är förvånad över att blogg.se har ändrat layout på sitt bloggkonto när man loggar in... Jaja, saksamma. är lite nervös för det är första gången jag träffar Michelle såhär, bara hon & jag. Vi har setts förut på Frans Blom-tiden, men vi umgicks inte. Jag började snacka med henne på internet och sen har vi bytt mobilnummer & smsat en del :) Så det ska bli kul att träffa henne i verkligheten ^^ Vi ska typ fika. Jag ska sätta på kaffet strax :P
Måste tagga, kanske skriver mer ikv! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Vanjavit

Tyckte också att det var kul att få träffa dig! Var nervös i början också, men det gick över :)

2010-01-29 @ 18:24:55
URL: http://coordinateheart.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0