Godnatt!

Nu ska jag snart hoppa i säng, fast först röka o plocka iordning lite.
Det var trevligt när Michelle var här förut. Vi drack kaffe, och jag glömde totalt bort att bjuda på något ätbart. Kom på det nu liksom. Tänk om hon var hungrig? Tss, måste komma ihåg det till nästa gång, för nu fick hon bara kaffe.
Men innan jag träffade Michelle så hann jag med att vara på stan. Kollade slutrean, hittade ingenting. Handlade kaffefilter, tomtegröt, bröd, gaständare att tända mina ljus med och rödbetssallad. Låter roligt va?
Sebbe åker nu inatt/idag kl 04.nånting. Han är i norrköpings flygplats vid 15tiden och jag ska möta honom. Sen tänkte jag ta ett par öl med honom hemma hos mig under kvällen. Kanske gå ut en sväng, beror på om Sebbeälsk orkar.

Igår kväll åt jag chokladpudding. 4 bilder från den stunden nedan :)




Och så ett collage på mig & Michelle, vi tog minst 100 bilder i webkameran..



Nej, nu ska jag ut & röka, har fotograferat Lisen en massa nu xD Puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Vanjavit

Det var så kul att få träffa dig! Jag kommer verkligen att höra av mig nästa gång jag kommer hem :) och roligt med bilderna! tänkte även fixa bilderna jag tog :)

Puss och kram

2010-01-29 @ 18:20:53
URL: http://coordinateheart.com/
Postat av: sofie

kul att ni hade roligt. och kul att sebbe är tillbaka, men det var tomtegröten jag reagerade på ju

jasså du kallar det oxå för tomtegröt:) har gjort så sen jag var liten


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0