En dröm jag hade inatt...

Jag trodde jag var vaken men i själva verket sov jag & drömde. Jag låg bredvid sebbe i hans säng och var törstig, sebbe var oxå vaken och sträckte sig efter en vattenflaska på golvet som jag bara noterade i ögonvrån, jag böjde mig neråt och letade efter denna flaska som nu plötsligt var borta. Dunkade min hand mot byrån bredvid och skrek ordet "FAN!", då vaknade jag. Så obehagligt att tro att man verkligen är vaken fast man sover och drömmer. Dessutom drabbades jag av en ljudhallucination samtidigt och när jag vaknade för att klä på mig & hämta vatten kändes det som om jag både sov och var vaken. Chockad gick jag till köket, snurrade ett varv och drack vatten. Gick tillbaka till Sebbe & sängen, slet av mig kläderna, min kropp var bortdomnad och min hjärna halvsov. Somnade om lika fort igen och drömde istället om att jag hade en hund som växte fortare än andra hundar och var fullvuxen som valp och ännu större som vuxen.

Ja, så kan det gå till i mina drömmar... :) Kanske ointressant för er läsare, men ni vet ju själva om hur gärna man vill dela med sig av nattens dröm till andra?

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0