Can't sleep :(

Det e så jobbigt när man inte kan somna även fast man e skittrött och allt. Gick o lade mig vid elva med laptopen på magen, släckte lampan vid halv ett, men än har jag inte lyckats somna. Hungrig, törstig, kissnödig, huvudvärk, snorig, massa saker som hindrar mig från att sluta mina ögon inför drömmarnas värld.. Usch, hoppas jag sover under förmiddagen idag.. bara måndag idag, älskling börjar jobba klockan sju och jag är ledig fram tills nästa måndag.
Har druckit massa vatten, ätit 2 mackor, glott på tv, tänt mysiga ljus, lagt mig, släckt lampan, tänt lampan, typ allt. Förutom att röka men det är jag inte ens sugen på nu iaf när jag har ont i halsen..




Mår lite illa oxå, ska se om jag lyckas somna nu då..

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0