Bad monday -.-

Sov inget inatt så dagen som gått har varit seg & jobbig. Mått illa mest hela dagen, huvudvärk och tunga ögonlock. Vill bara sova nu, men ska inte för vill sova inatt.
Är hungrig, men har inte ork till att fixa käk. All min ork gick åt till jobbet och när jag kom hem blev det soffan och mys med lisen direkt.

Nu kom jag precis hem igen, har varit med jenny en sväng på stan, käkat på McDonalds & handlat mat. Väntar på Lina aka Pimpina (länk till hennes blogg) nu som är på g till mig. Blir att ta en öl med henne och sen se på Outsiders Kanal 5.
Shit vad huvudvärk man har fortfarande :(

Nu ska jag bara lägga in bilder från veckan som var:


Sofie
s katt Wilda, var ju hos henne igår :)


Lekte lite med PhotoDj på Sofies mobil. Den hade mycket snyggare ramar än min!



Sofie ♥

Äh, orkar inte lägga in fler bilder, för Lina är här nu och vi dricker öl o lyssnar på musik :D Soft ;)



Gammal bild på Lina, hon är svarthårig nu:P

Kommentarer
Postat av: lina

"gammal bild på lina" de e ju ingen bild xD

2010-01-25 @ 21:30:50
URL: http://pimpinaa.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0