Grattis till oss! ♥

♥ Ja, vad är det ni ska gratta till, undrar ni förstås?
Jo, jag & min pojkvän firar ett halvår idag. Låter kanske inte något spc alls, men för oss är det det, då vi varit tsm en gång förut och då vi verkligen är jättekära i varandra, så det nästan känns som om vi varit tsm i minst 2 år liksom.. Men nu är fallet inte så, utan vi har varit tsm ett halvår och det är duktigt av oss, då vi haft lite problem med vårt förhållande, dels att jag ofta mår dåligt och dels att han offrar sig lite väl mycket för mig. Men vårt förhållande funkar skitbra, eftersom vi pratar hela tiden och vi är inte rädda för att säga ifrån om det är något om inte känns bra eller som vi vill ändra på. Vi umgås mycket men vi har egna liv utanför förhållandet oxå. Vi tillåter varandra att göra (nästan) vad vi vill så länge det inte går ut över ena partnern. Och vi pratar mycket såsom man ska göra. Såhär långt är det perfekt. Jag älskar Sebastian otroligt mycket och jag vet att han känner samma sak för mig.
Så, jag är nöjd med min kille och vårt förhållande. Att älska någon krävs mycket av en själv. Det finns ett talesätt som lyder såhär: Man kan inte älska någon förrän man lär sig att älska sig själv. Jag älskar definitivt inte mig själv, jag har dåligt självförtroende tyvärr. Men vill man ha bättre självförtroende får man jobba sig fram till det och vissa dagar lyckas jag, andra inte. Alla är vi individer och för att bli nöjda med sig själva så krävs det mycket av en. Så då kan man inte klanka ner på sin partner hela tiden, för då ligger felet hos en själv. Detta har jag lärt mig.



En av våra finaste bilder på oss.



Sebbe på sin 20årsdag.



Sebbe i gran canaria förra veckan.



Jag & Sebbe på hans 20årsdag.



Jag & Sebbe på picknick på hans land en bit utanför Vimmerby hösten '09 :)


Nadja ♥ Sebastian





Kommentarer
Postat av: Iffen

Oh, grattis!!! :D <3

2010-02-01 @ 17:29:57
URL: http://iffenbiffen.blogg.se/
Postat av: Sebastian

aaawwww vad söt du är! Jag älskar dig så mkt!! du är mitt! <3

2010-02-01 @ 22:37:02
Postat av: lina

aaw grattis grattis :D <3

2010-02-01 @ 22:37:38
URL: http://pimpinaa.blogg.se/
Postat av: M

Jättefina bilder och stort GRATTIS! Det finns inget som är mer lärande och läkande än kärlek. Kram!

2010-02-02 @ 11:47:03
Postat av: Melinda

Den där första bilden på er var verkligen fin! Grattis till ett lyckat förhållande.

2010-02-03 @ 14:39:00
URL: http://www.metrobloggen.se/mindy

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0