100223

Sitter hemma hos Sebbe för tillfället, ska sova här inatt. Jag har blivit sämre sen i måndags, mått illa hela dan & haft huvudvärk oxå. Är fortfarande inte bra för har 38 graders feber & hemsk mensvärk. Jag hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan jobba för det är inte kul att vara borta andra prövoveckan bara för att man blir sjuk. Å andra sidan får jag inte vara på jobbet vid feber för kundernas skull. Man måste se fräsch ut om man ska vara där.
Åt nyss middag iaf, pasta med köttfärssås, det var gott. Har haft en bra dag annars med Sebbe, Martin & Rasmus, vi fikade på Glaskupolen :) Vid fem åkte jag & Sebbe mot Maxi för att handla hem till mig, tre timmar senare är vi hemma hos Sebbe igen. Fattar inte hur det ska behöva ta så lång tid att åka buss! Jävla vinter & snö säger jag bara!
Jaja, fick hem det jag behövde iaf, sen blev jag sämre och ville bara lägga mej. Men var ju tvungen att äta först och så. Önskar att febern kunde dra någon annanstans, men men. Det e väl bara att ta det lugnt och hoppas på att jag klara av att gå på fredag & jobba. Kanske kan komma dit på torsdag med, men tror att chefen vill att jag ska komma de dagar som är bestämda.
Imorgon är det onsdag då.. Sebbe börjar jobba kl 7 imorgon & slutar 13. Jag brukar låna hans nyckel om jag sover kvar när han jobbar och sen går jag därifrån när jag vaknat. Jag brukar gå upp vid tio på mina lediga dagar för att kunna somna på kvällen sen. Men imorn ska jag nog bara sova bort febern, återstår att se om det lyckas. Godnatt!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0