Väntan på en Zwebbe ♥

Sitter hemma framför datorn o chillar. Lyssnar på musik med spotify, chattar med Shara och kollar runt på webben.
Shara kommer till Nkpg på fredag så då ska vi ses och köra utgång, kanske en runda? Sebbe kommer oxå vara med och kanske Martin om han blir frisk innan dess. Han åker förresten till Spanien nästa helg. Jag är defintivt inte avundsjuk!

Imorgon ska jag hem till familjen och ha minnesstund för vår katt Tirami som inte längre finns bland oss:(
Hon blev 12 år och hade varit sjuk länge. Vila i frid älskling<3

Snart kommer Sebbe, han ska sova kvar inatt hos mig.

Ha en bra tisdagskväll!


Kommentarer
Postat av: Vanjavit

Jag har lagt en länk till din blogg på min sida, du får säga till om jag ska ta bort den eller skriva den på något annat sätt! :)

Kram!

Och vila i frid Tirami.

2009-09-24 @ 16:27:40
URL: http://coordinateheart.wordress.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0