¶ Sjuk...



Är hemma från jobbet...
Kände mig dålig redan igår och kan inte förstå hur jag orkade vara på jobbet plus ha möte hemma hos mig. Men det gick. Fattar heller inte hur jag orkade gå på stan ens:S Tydligen gick det med, men min kväll var ingen rolig iaf. Hela jag skakade, min kropp värkte som jag vet inte vad och febern var något hög skulle jag tro eftersom jag inte ens kunde stå upp. Blev sängen vid 8 igår kväll och somnade gjorde jag nog säkert före nio..
Känns bättre idag, men inte tillräckligt för att ens orka gå ut nånstans eller fixa mig. Huvudvärk och ryggont.. :/ Blä för det.
Sitter och dricker min oboy och försöker tänka ut lite saker.. Men vet inte vad jag borde tänka ut. Känner mig ganska borta...
Hoppas jag känner mig bättre imorn så jag kan gå till jobbet och på kvällen festa hos Mija som har födelsedagsfest. Synd att missa det bara för att man är sjuk:S Sjuk kan jag vara nån annan dag men inte på Mijas födelsedagsfest tack!

Klockan är tio i elva och jag borde gå och diska kvällsdisken från igår.. Sen gå ut och kolla vad det är för väder och samtidigt ta första ciggen för idag..


Byebye så länge!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0