Mitt i veckan..

Oh det har regnat hela förmiddagen o en bit på eftermiddan.. ifs så vaknade jag vid 13 idag eftersom jag somnade fem imorse. Blev att stanna hemma från jobbet helt enkelt. Duschade nyss, ska käka mat strax. Sen ner mot stan  för ska vara med Lina oh Sebbe <3 Sebbe messade mig imorse o grattade oss på vår 1månads dag:) Jag ba; oj redan :P hehe. Jag hade inte haft koll utan världens bästa Sebbe ♥
Älskar dej min plutt<3 1 månad idag=)

Hehe, behöver inte åka till stan än, för Lina är påväg hem till mig nämligen :) hihi, då kan jag skicka hit Sebbe så vi kan laga mat tsm :) <3

Usch, är fortf seg oh huvudvärk, blev ju så nu när jag inte kunde sova inatt :(

Nej, nu ska jag gå ut och möta Lina:)

Bloggar kanske mera ikväll, lite mer ordentligt då. :)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0