Imorn - fredag ♥

♥ Godkväll ♥

Sitter hemma hos Sebbe som ännu inte är hemma. hans pappa släppte in mig och bjöd på té. Sebbe lär komma nu närsom, han har spelat bowlingmatch ;)
Ska sova hos honom inatt:)
Imorn ere äntligen fredag & helg :D We love it, det bästa med alla veckor ♥

Ska in till Finspång på lördag och tatuera mig=) Det blir najs, hoppas jag inte bangar ur bara, nej, har jag piercat mig o tillomed skadat mig själv så vågar jag bannemig skaffa en tatto. Sånt överlever man:)

Imorn blire väl hyfsat lugnt, kanske sitta hemma hos lina o dricka lite, men ingen utgång iaf, måste ju vila upp mig oxå=)

Sebbe, komsi komsi, I want you♥

Det har typ regnat hela dan, usch & blä!

Efter jobbet umgicks jag med maria & mats, först var vi hos mig o drack té, maria klippte mats hår o glömde rakhyveln på min köksbänk (WTF!?)

Sen blev det stan och jag köpte skor o två tröjor, skorna var det som jag behövde! Det blev nåt converseaktigt @ skopunkten, inte illa!

nej, nu ska jag fixa mig o hoppa ner i sebbes sköna säng:) Godnatt på er!!♥

Kommentarer
Postat av: Mats

HAHAHAHAHAHAHAHA oj, förlåt :P

2009-09-03 @ 22:47:43
URL: http://monkiiie.blogg.se/index.html

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0