"Gå och gräv ner dig så jag slipper se dig"

Efter två dagars intensivt sms:ande med två miffon har jag bestämt mig. De vinner på jobbet, men utanför är det jag som har vunnit för länge sen. Jag behöver inget folk som kontrollerar mig, jag behöver ingen svans efter mig.
Jag tackar gud (som inte finns) att jag har ett bättre liv än vad de har. Och det är ni som förlorar, ni är redan förlorarna eftersom ni inte fattar ett skvatt svart på vitt. Ni ältar, ni tjatar, ni lär er aldrig någonting, ni spelar tuffa så som man gjorde på mellanstadiet, ni ljuger hela tiden om allt och inget, ni snackar skit 24/7, ni låter era små ynkliga problem gå ut över personer som inte ens känner er, ni tvingar personer som inte vill var delaktiga i era patetiska liv att bli, just det - delaktiga. Men så många gr som jag konfronterat er (ja eftersom jag inte är en feg skit) så tiger ni eller käftar emot som 3åringar om nåt som jag inte tagit upp. Ni vägrar gå vidare, ni spänner fast er i det förflutna och försöker dra ner andra i ert lilla skit-träsk.
Ni ska veta, att eftersom ni är mkt sämre än mig på att läsa av människor, folk skrattar åt er och undrar hur ni fortfarande kan överleva. Ni har tur med eran personal, men era egna liv är inte era egna, folk känner er bättre än er själva, hur känns det?

Så, ni finns inte för mig, kommer aldrig finnas längre.



Över till nåt roligt: jag & Sebbe firar två månader på torsdag. Och jag ska åka till Ikea imorn, även fast ingen följer med mig. Jag ska bränna upp mitt presentkort.

Ska träffa fina Lina ikväll. Hon och jag ska på lokalfest på fredag, kul!

och nu har jag inte mycket mer att berätta.

Jo, var med Maja & Alexxz förut idag. maja och jag fikade och sen kom Alexxz. Sen stack jag till Sebbe och åt. Ugnspannkaka blev det.

Nu ska jag röka, vara social med Sebbe och sen åka till stan. Först hem och byta kläder. Lite för kallt med strumpbyxor nu känner jag.

Byebye

Kommentarer
Postat av: Miss Carlzone

Shit vilken fin blogg du har! Allt bra med dig?

2009-09-29 @ 18:34:50
URL: http://misscarlzone.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0