Fuck you

Ni två kan dra nånstans så jag slipper se er. Förstår inte hur man kan överleva på enbart lögner, skitsnack och falsksspel. Men jag genomskådar er varenda gång. Synd att ni inte är smarta..

Ni fick det ni bad om, så glöm allt vad ursäkter heter. Kom inte till mig på era bara knän, för ni finns inte längre, osynliga är ni. Omogna efterblivna egoistiska i mina ögon och i många andras oxå. Kolla er omkring, ser ni inte blickarna?

Patetiska och jag hatar er, ni har krävt för mkt av mig, men nu är det slut med det. Nu kan ni inte utnyttja mig längre och ni kan heller inte ens försöka, för det finns ingen som tror er. Fråga folk, tro mig jag vet!


Detta inlägg är tillägnat två personer, vissa kan räkna ut vilka, andra har inte med det att göra. jag behövde bara få ur mig ilska och samtidigt visa att jag vet att ni läser min blogg!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt gumman :( <3

2009-09-28 @ 22:55:45
URL: http://meamija.blogg.se/
Postat av: Missie- The One

Heej, kikar in & önskar dig en härlig Tisdag! :) ♥



Kolla gärna in min blogg & läs mitt senaste inlägg! Kanske börjar läsa din blogg då, vem vet =)

2009-09-29 @ 13:35:27
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Missie- The One

sv: okej ncie :D



jag har faktiskt inte vart inne på deras alls, eller egoinas förstås någon gång :)

2009-09-29 @ 18:07:25
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0