Fortfarande sjuk:(

Vaknade vid 8 imorse och kunde inte somna om så gick och duschade istället.. Sebbe kom till mig igår kväll för att sova hos mig. Gullig du är sötnosen min!<3

Igår grät jag lite blöta tårar för att jag mådde så illa:(

Hmm, Sebbe gick från mig när jag låg och sov djupt (till sitt jobb) men han hade skrivit en fin lapp till mig som jag hittade på köksbordet:) Sweet!

Jag undrar om jag fortfarande feber har? Min kropp är ganska så slut och det finns inte mycket ork. Jag fixade att duscha iaf även om det kändes jobbigt.

Men den här förbannade huvudvärken som jag haft ni i snart 3 hela fucking dagar, ipren verkar inte hjälpa särskilt mkt. Kaffe hjälpte för en stund. På tal om det, måste ner till Ica och köpa mjölk till kaffet, för mjölken tog slut nu imorse.

Hmm, Mija har fest ikväll, jag vill så gärna gå! Jag borde vara hemma och vila upp mig men jag var hemma hela dan igår och rastlösheten var på max. Sen så sov jag ju oxå ett par timmar på eftermiddagen med.

Eftersom jag vaknade så tidigt idag så lär jag nog sova på eftermiddan sen^^

Men sen ska jag faktiskt hem till Mija. Men det blir inte att dricka så mycket idag! Jag har två cider & en öl, det får räcka för ikväll, för mer än så är farligt om man feber har.. Och jag som inte ens vet om jag har feber nu:S

Utgång till Otten efteråt, där får jag se om jag följer med eller inte. Blir inget att dricka ute iaf kan jag säga.
Måste må bra imorn eftersom jag & älsk ska till finspång och fylla i tatueringarna då.

Well, nu ska jag kolla vad jag ska handla och sen panta burkar och flaskor!
Sen kommer jag antagligen vara helt slut efter så då blire väl madrassen..

ha en bra dag!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0