Färdiga tatueringen



Ignorera de röda strecken, de är efter plasten & tejpen.
Så nu, ni som tjatat, nu har ni resultatet framför er.
Tycker ni att det ser förjävligt ut, säg INTE det till mig är ni snälla okej?


Well, varit på jobbet idag då. Vaknade hemma hos sebbe kvart i sex, var på jobbet tio i sju. Var på kk-mottagningen vid 11 oxå, det gick bra. Imorn däremot vet jag inte... är läkarundersökning då kl 13.  men en sak jag ser fram emot, är att träffa sjukgymnasten imorn kl 10.. Få lite ordning på rygghelvetet som gör ont 24/7.. Då ska hon förhoppningsvis ge träningstips osv.

Om en timma eller två, kommer sebbe hem t mig. Han ska hjälpa mig laga pannkakor. Jag kan inte vända dem:O haha...

Nej, nu orkar jag inte skriva nåt mer meningslöst så jag tackar för mej idag då..

Alltså, ni kommenterar aldrig:O Illa det där

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0