Vimmerby idag:)

♦   Ja, eller en bit utanför ligger Sebbes land som vi ska åka till idag. Jag & Sebbe kommer åka tåg..
Har packat det mesta, lite småsaker kvar nu bara.. Ska in till stan snart, träffa en viss liten Maja ^^
Var hemma hos familjen igår, trevligt :) Fast simmade aldrig med mamma, hade ju den nygjorde piercingen att tänka på. Ska koka lite koksaltlösning att ta med till landet btw.. Eller om jag kokar där, blir nog bäst.



Tog lite kort igår på katten Kimra:) Hon löpte och var rätt jobbig att fota..







Inte världens bästa bilder men hon ville ju inte vara stilla en sekund ens:P Haha


Hmm och i onsdags innan tacokvällen så var jag med carro & pablo en sväng på stan. De båda befinner sig just nu på kryssning. Minns dock inte vad båten hette, men de firar ett år väldigt snart iaf. Början av november tror jag det var.



Carro & Pablo ♥


Nu ska jag bara diska frukostdisken, skriva ett sms till Maja, åka till stan & träffa henne o fixa ett ärende, sedan hem igen för att äta lunch.

Får se om jag hinner skriva något mer innan jag åker. Annars så skriver jag nog på söndag när jag är hemma. Ska passa på att fotografera en del. Sebbe och jag har planerat skogspromenad med picknick^^

Puss!♥

Kommentarer
Postat av: M

Kul bilder på väldigt typisk Kimra. Hon ser verkligen galen ut på bilderna! Du får ta nya när hon är söt och inte löper längre. Här bakas det pizza för fulla muggar. Men din pappa o jag ska gå till bastun ikväll. Ha det så skönt på landet!

2009-10-30 @ 16:04:43

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0