Söndag

Är en aning bakis, men inte lika mkt som igår faktikst:) Befinner mig hemma hos Sebbe som vanligt, vi har fixat och plockat bort spåren från kröket igår.. Maja sov här inatt oxå=) Det var kul igår, vi var på Hugo fram till 02:00 typ, jag fick skjuts hem av en kille som jag träffade i somras & Sebbe & Maja gick hem, haha xD
Maja har åkt hem nu iaf, och vi ska göra oss iordning, panta burkar och sen hem till mig. Ska fixa pyttipanna med stekt ägg till lunch sen^^ Gott!
Imorn ska jag försöka komma iväg till jobbet, lite synd att Lotta är ledig bara, men Kerstin finns och det känns bra.
En av mina arbetskamrater fortsätter hela tiden med sina högstadiegrejer, fula ord, hotsms osv. Hon kommer inte få sin plats kvar längre och folk vill att jag ska göra polisanmälan, men det kommer ändå bli nedlagt, känns onödigt. Orkar inte med sånt med tanke på det som hände mig i somras, var förhör typ jämt och jag mådde dåligt utav det så vill slippa detta nu.
Tog en massa bilder igår, ska kolla igenom och kanske redigera, innan dessa ev. hamnar på bloggen. Haha, beror på vad det är för bilder, har inte orkat gå igenom kameran.. Maja ska skicka lite bilder t mig sen på msn, hon har en bättre kamera:)
Imorn kanske min laddare kommer till mig på posten, beställde en mobil-laddare till en mobil, så nu kanske jag snart kan använda den mobilen, sjukt snygg sak äre! ;D
Den 19:e får jag pengar, då blir det ny jacka för 1200:- och sen ska jag betala lite skulder och hyra, internet, mobilen, försäkringar, övriga räkningar såsom medecin, och annan skit. Dyrt att leva med andra ord. Får dra ner på festandet den här månaden. eftersom jag ska köpa jackan..
Ska köpa lite presenter oxå till min systers barn som båda fyllt år nu i oktober. Sen måste jag höra med min brorsa om han behöver mobil-laddaren och så vidare.
Nej, nu ska jag fixa mig lite.
Skriver senare ikväll kanske:)

Puss & hej!

Kommentarer
Postat av: maja

vad för jacka är det du ska ha? :)

jag måste med köpa ny jacka... XD kan ju integå omkring med skinnjackorna nu precis, brr. :P

2009-10-12 @ 11:35:42
URL: http://realworld.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0