Snart: Till fredrick & äta chips xD

Sitter här hemma hos mig, vi har umgåtts med Jenny & Jonne, bakat chokladbollar, pantat mina burkar samt tvättat. Ska strax ner o kolla till tvätten innan jag sticker till Fredrick:) Stannar en stund bara, ska ju upp till jobbet imorn bitti.
Haha, och ni som är sugna på bilder ifrån gårdagen, ni får kolla in bdb istället, för orkar inte lägga ut här, de flesta utav bilderna blev dåliga och gryniga..

Men men, nu ska jag röra på mig!

ha en bra söndagskväll!






Kommentarer
Postat av: maja

synd det inte blev så bra bilder med din mob :(

men guu va gott me chips, bjud med mig nästa gång! (A)

2009-10-12 @ 11:36:25
URL: http://realworld.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0