Slutar tro nu..



Jag tror inte på nån jävla vänskap längre. Massor utav folk nu som jag tänker säga hejdå till. Ni är inga sanna vänner, förstår inte hur ni orkar med skitsnacket hela tiden. Och anklagar mig för att vara en osann vän som ljuger osv när ni inte är ett dugg bättre själva. Typ alla snackar skit o ni ljuger oxå ska ni veta. Tro inte att jag genomskådar det för så jävla dum i huvet är jag inte. Men ni verkar vara det som misstror saker om alla och inte litar på nån och anklagar en för att vara lat o ego o allt för att man inte kan ställa upp 24/7.. jag är väl ingen jävla robot, och eftersom ni skiter i mig och mitt liv så skiter jag i era. Min vänskap betyder ändå inget för er, så låt gå för det. Bye bye på er!




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0