Pannkakor, msnkonversation med en martin som befinner sig i Spanien

Jovars, rubriker e bra jobbiga att komma på:O
Hehe, chattar med Martin på msn, han befinner sig i Spanien och han sitter på en bar sönderbränd(?) och dricker en smirnoff skrev han på msn^^
Haha drev lite med han, han väljer "tjejdrycker" ist för en bärs som en riktig karl föredrar (Y). Hähä.. Nevars:P
Sebbeälsk har nyss åkt hem, han har varit hos mig en stund och gjort pannkakor osv tsm med mig. Var hos honom innan och åt skinkpaj och låg o mös lite, var tvungen att lägga mig i hans säng så fort jag kom dit för mådde illa -.-
Nu känner jag mig mkt bättre men halsontet kvarstår tyvärr.
Nähä, Martin blev off nu på msn. Inte så konstigt, han satt ju på en bar.. ;) Datatiden var väl slut:P

Lite bilder (jag printade vår msnkonversation)





Texten syns inte så noga här på bloggen tyvärr.. Men de finns på bdb sen om ni vill läsa vad vi skrev?? ;P

Nej, nu ska jag fixa lite och sen göra mig redo inför sängen!

Puss & Kram!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0