Onsdag

Vaknade upp hemma hos Sebbe imorse och åkte sedan hem när han cyklade till jobbet. Har diskat o fixat, ska bara duscha o så. Ska träffa S kl 10 på Coffee House för kaffetime. Sen vet jag inte.. Kl 14 ska jag träffa en annan kompis o sen ikväll/eftermiddag ska jag, Mi, Sebbe & Mi's pojkvän ha tacokväll hemma hos mig. Det tror jag blir mys! Och då snackar vi riktig taco, med olika tacosåser, grönsaker, olika bröd, tacochips & självklart stark köttfärs med äkta tacokrydda! mm, längtar redan nu, blev hungrig nu bara för det. Ska nog äta en till frukost tror jag...
Igår var en rätt sugig dag, men ändå helt okej. Det som var bra med gårdagen var att jag träffade mina föräldrar och även att jag träffade några kompisar^^ Det blev Coffee House hela tre gr igår, men jag är rätt snål så köpte bara kaffe en gn o té den andra gången.. Mat åt jag hemma.. Ris & korvstroganoff blev det.
Nu är jag rätt pank, men på kontot som min god man har hand om är jag inte pank alls. Hon är fortfarande kvar i USA, har glömt när hon kommer hem. Får väl ett sms förr eller senare ändå. Ska snacka lite med henne, spara pengar till julklappar och även köpa lite adventsljusstakar ody till min lägenhet nu när första advent är här om nån månad..
Fickpengar på fredag igen, men no alcohol.. Ska sluta dricka så mkt som jag gjort och promenera varje kväll. Finns flera som ställer upp. Ikväll går jag & Sebbe efter tacomiddagen. Imorn får jag se, kanske är jag hemma hos min familj? På fredag åker jag & Sebbe till Småland och kommer hem på söndag tidigt på eftermiddan.
Fanns ingen tvätt-tid över så måste tvätta på söndagen ändå..
Nähä, frukostime nu då! För andra gången...

Puss! ♥



Btw, måste snart toppa håret, ngn som vill och är bra på att klippa? Sen behöver jag definitivt både fotvård och ansiktmask. Något att spendera pengar på fredag ist för alkohol?

Kommentarer
Postat av: M

Bra tänkt, Nadja! Mycket bättre att pyssla om sej själv med skönhetsvård och promenader med goda vänner eller go pojkvän än att dricka gift. Fortsätt så, vi hejar på dej allt vad vi orkar!

Kram!

2009-10-28 @ 10:39:44

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0