Ny design

Tröttnade på min egengjorda så kollade runt efter gratis designer på nätet och hittade då denna som jag har nu, fäste mig vid den söta katten (Jag är ju en katt-människa) så bestämde mig för att använda denna istället. Under länkarna på bloggen finns en rosa länk till tjejen som designat denna^^
har varit hemma heela dan, inte ens åkt till stan eller nånting. Men nu äre kväll och förhoppningsvis kanske Maria kommer till mig sen och pratar, jag behöver henne kan jag säga. Hon va stressad eftersom hon åker till Gran Canaria imorn. (Jag är absoluut inte avis, tro inget sånt).
Nu ska jag ta nåt att äta. Åt fiskpinnar o makaroner förut o ska se vad jag kan vara sugen på nu??
Puss & kram! ♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0