Jävla infektion:$

Har en infektion i mitt ena öra för er som är intresserade... Örat känns större än vanligt och det kmr vätska hela tiden och blöder när jag förösker klämma ur vätskan med bomull + asolsprit..
Inga örhängen idag då.. Kul när man ska festa sen, jag som älskar stora dinglande saker i örona.. Hmm, får fixa ett hål till så jag kan ha örhängena ovanpå de första hålen...
Idag har jag hinnit med mkt faktiskt. Tvättat, diskat, lagat mat, ätit och duschat. Ska snart åka till stan och köpa dricka, sen hem och sen till hageby...
Sen vet jag inte, kanske äta nåt igen:p hehe
Vädret ser inte så kul ut nu, mulet o vidrigt.. Men det är åtminstone hyfsat vindstilla, tack för det, jag hatar nämligen när det blåser :P

Nä, nu jävlar ska jag komma bort hemifrån -  MOT STAN!


Puss&kram ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

det är nog bättre om du tvättar det med koksaltlösning morgon och kväll istället för asolsprit. koksaltlösning gör du genom att koka upp 4dl vatten och ha i 1 tsk salt utan jod.

2009-10-18 @ 23:21:35

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0