Jaha...

Har bestämt mig, blir hemma imorn för orkar inte följa med jobbet till nåt dumt ikea o gå omkring och vara sur..
Min god man har rest på semester så några extrapengar lär jag inte få.
Har iaf köpt presenter till simon & alva idag (min systers barn).
Men innan det va jag hos Natalie, vilket var trevligt. Stannade dock ej så länge eftersom ville hinna köpa presenterna innan stängningsdags. Efter det så mötte jag Natha, Mija & jackie o va med dem typ fem minuter, sen drog jag hem och åt godis framför datan. Efter det ner till centrum och var med Jenny en stund. Sedan kom Lina & Issah och rökte vattenpipa och drack fanta med mig, trevligt var det :)
De drog för typ en timma sen, och sedan dess har jag suttit vid datan och så vidare. Ska ta nån macka sen och kolla på tv.

Lite bilder dårå:



Vattenpipan, isärplockad efter att vi rökte :)



Det lilla godis som finns kvar i påsen.. orkade inte äta upp:P

nae, nu ska jag kolla på tv, pusspuss

Kommentarer
Postat av: lina

Svar - hahaha ja fuck blont hår :D

2009-10-20 @ 23:49:12
URL: http://pimpinaa.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0