Höstbilder










Min syster var hos mig förut, det var trevligt:) Jag bjöd på kaffe och chokladbollar. På jobbet idag har det varit segt och jobbigt, hade ångest på förmiddagen, inte skön känsla direkt..
Nu är jag hemma och bara slappar, skönt som fan :)
Ska åka till Sebbe vid sju typ, sover hos honom inatt. Innan dess ska jag fixa käk och så..

Nästa vecka på onsdagen så åker vi till Ikea med jobbet, får se om jag följer med, har inga pengar kvar längre. Kan förhandla med god man kanske? Men ska ju köpa soffa, tv-bänk osv och då krävs det hemkörning. Dyrt, men så är det när man ej har körkort.

På lördag ska jag åka med pappa och mina systrar till storasyrran & barnen Simon & Alva i jkpg :) Blir nog trevligt. ska bara köpa lite små presenter till dem, har bett god man om pengar.

Nej, nu ska jag se vad jag vill ha för käk nudå:)

Hejdå!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0