Blää

hatar att få svimningskänslor. Idag hände det igen, jag var såå nära att verkligen svimma på PhoneHouse i stan när jag var där med maja.. Usch, skitläskigt, mådde sjukt dåligt, men jag sprang ut i kyliga luften för att undvika svimningen. och det hjälpte. Jag & Maja besökte Coffée House efteråt och fikade, sen så åkte jag till sebbe, har ätit ris med korvstroganoff och snart ska vi till stan och köpa cigg till mig, därefter hem t mig, vet ej vad vi ska göra hemma. kanske blir kvar en stund i stan o träffa Sosso lr nån??
Maja kom till mig vid tre, innan dess var jag jätteförbannad o kände frustration över nåt som jag inte kan förklara. Och nu är jag skit-trött..
Usel dag helt enkelt, får hoppas på att kvällen blir bättre..
Nu ska jag åka till stan. puss hej

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0