Utgång

Ikväll blir det nog lite fest ändå. Var på systemet förut och köpte sex drickor. ska ha två över imorn då jag ska på fest hos Maja. Men på Otten ikväll kommer jag inte dricka alls. Har iaf börjat fixa mig lite. Bara hår och smink kvar då. :P Sebbe befinner sig nog i Kimstad nu skulle jag tro. Var förut o hälsade på honom på hans jobb innan jag stack till stan och fikade med Maja & Natha på Coffee House. Killen där hade nog en dålig dag eftersom han tittade surt på alla som kom in och dessutom hade han två små barn med sig. Två kids som var tvungna att vara där tydligen för de sprang omkring o skrek, deras mamma hade nog kanske inte tid med dem idag. Kul att spendera dagen på ett café då liksom:P
Grät en skvätt förut vid halv tre tiden för hade sån ångest över att min kväll skulle bli dötrist o ensam. Men när jag kom till stan sen så träffade jag på natha o då bestämde vi att vi ska umgås hela kvällen. Hon & hennes kille ska sova hos mig inatt oxå så slipper jag känna mig ensam utan min sebbe.. Hehe, o de har lovat mig att inte håbgla alltför mkt för då blir lilla jag sotis o saknaden efter Sebbe kommer då att infinna sig. Fast det ska bli kul ändå, maja & Alexxz ska oxå med ut och jag ska färga Alexxz hår snart.
Möblerade om lite i lägenheten igår, har jag berättat det? kanske jag har, men bilder kommer nog någon dag då jag orkar:P hehe
Nej, nu ska jag fixa o styra lite. Hörs imorn :P Puss o ha en trevlig fredagskväll! ♥

Kommentarer
Postat av: aangeelahh ♥

hhejhhej :)

fiin blogg ♥

frågestund på bloggen, fråga gärna nåt (a)

2009-11-07 @ 13:53:15
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/
Postat av: Sina Faroghi

Vad tycker du om killar som bloggar om relationer och dejting?

2009-11-07 @ 16:29:24
URL: http://sflife.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv, kul att höra. För vidare info maila mig på [email protected]!

2009-11-08 @ 02:28:20
URL: http://fashiononsale.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0