Torsdag :)



Idag har varit en bra dag :) Vaknade vid tio, gick upp halv elva. Åt min frukost, duschade o fixade. Var hos läkaren vid 13, sen hann jag med att tvätta lite när jag kom hem. Efter det har jag handlat hem lite skit till både kylskåp, skafferi och badrum ;)
Efter det åkte jag till Lina och hon och jag åkte till Hageby efteråt och träffade Sonja. Sen blev det att åka hem igen, träffade Jenny. Vi har bakat kladdkaka, ätit kladdkaka och hon diskade min disk (A)
Hon drog hem för drygt en halvtimma sedan.
Och jag ska kolla lite på tv snart samt fixa kläder till morgondagen. Varma kläder var det visst, för vi ska lufsa omkring i skogen och grilla korv. *Jippie!* Eller inte.... Bättre än att stå och jobba iaf , haha.

Well, lite flummigt skrivet av mig idag känner jag, men hela jag är flummig idag.
Imorn kmr Jenny & Jonne o krökar med mig o Sebbe hos mig. Och på lördag ska jag & Sebbe ut till Hugo med Sebbes bror Christoff o annat folk..

Nej, nu ska jag sätta mig vid tv:n, är trött på datorn.   -.-

men innan dess; bilder från veckan :


Jag väntar på bussen...


Finast<3




Hästen vann med 6-1 mot Mjölby


Tog spårvagn hem från matchen, för orkade inte vänta på 119, så det blev en promenad till hållplatsen^^


Och medan jag väntade på spårvagnen fotade jag alla möjliga ting som fanns att fota. Bilden är mörk, men bakom mörkret skymtar en tjej som någon klottrat dit... Det svarta längts ner vetifan vad det är:P


Kladdkakan som jag & Jenny bakade^^


Nu ska jag kolla på tv och sen nanna kudden! Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: M

Här kommer en fråga från M: Du skrev ju att du inte fick dricka nu, när du ökat dosen medicin. Dricker du ändå? Hur gick det med alla löften/planer på ett sundare liv?

2009-11-13 @ 09:15:12
Postat av: cc

Jag tillverkar och säljer hand och lår-smycken till bra priser.

2009-11-13 @ 11:21:24
URL: http://cecilianordstrom.blogg.se/
Postat av: Nadja

Svar till M: Jag har lovat att inte dricka mig full, och inte dricka lika ofta. Jag har faktiskt inte druckit på bra länge bortsett från några cider häromveckan som jag inte blev ens onykter av. I helgen kör jag på samma koncept. Bara cider, ingen sprit. Och måttligt.

2009-11-13 @ 13:17:25
URL: http://nadjanollelva.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0