Torsdag

Vaknade vid halv elva ungefär. Lina sov hos mig inatt :) Idag är jag ledig från jobbet, men jag känner mig helt frisk igen. Det var mensen som gjorde att jag trodde jag var sjuk och fick lite feber. Men nu är mensvärken borta och jag hoppas på att den kommer som vanligt sen om 2 veckor.
Idag ska jag åka till en djurbutik i Ingelsta och köpa lite grejer till Lisen. Sen har jag möte kl 15 hos mig, kul :p eller inte xD
Inatt ska älsk sova hos mig iaf, trevligt & mys :D
Hmm, idag är den den 19:e vilket innebär att jag har fått pengar :)
Ska handla lite mat sen oxå till både mig & Lisen. Mjölk, juice osv till mig ock kattmat och kattgodis till lilla Lisenfisen ;) Hihi
Idag är jag glad igen, tack för det :D Känns skönt att må bra igen, hatar att må dåligt liksom.

Hihi, bjuder på en bild på Lina som togs igår när hon precis lagt sig på madrassen inatt :)



Och så vill jag även bjuda på en bild när jag var med Sebbe hos frissan igår :) Han avfärgade sitt svarta hår och klippte sig o tonade det brunt. Tog två timmar :O Snacka om lång tid :P Tur att frisören bjöd oss på kaffe iaf :D Det var nice^^



Sebbe med någon värmemaskin över sig för att hårfärgen skulle verka snabbare lr nåt :P

Nej, nu måste jag fixa mig så vi kan åka till stan :)

Pusspuss<3

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0