Städat & tvättat...

Är precis slut nu. Har dammsugit och skurat hela lägenheten, tvättat hela veckans tvätt plus lakan, så nu är jag trött. Har en spinnande katt i knät också :) Har pratat med Sebbe i mobilen med.
Usch, mår sjukt dåligt pga den här mensen som aldrig vill ge sig. Jag blöder hur mkt som helst, har aldrig varit så för mig, bara i början när jag var yngre. Men såhär har det inte varit på hur länge som helst.
Har ju mensvärk hela jävla tiden oxå, hur kul är det? Jag har varit på dåligt humör hela veckan, typ varit sur, arg, ledsen och deppig. Sen trött och seg med, orkar inte göra så mkt som jag skulle vilja.
Ska snart sticka till Ica & köpa cigg + bindor. Tamponger är ingen mening med med tanke på mängden blod som bara rinner rätt igenom. Så jävla äckligt fan! :S
Ni som läser detta inlägg kanske blir äcklade eller något nu, men det skiter jag i för alla kvinnor har mens..
Ska jobba imorn iaf, får hoppas på att jag slipper springa på toa hela tiden då.
Ursh, mörkret är deprimerande, blir tv:n med tända ljus ikväll som det brukar bli. Sen lite snask och så vidare. Ska ju ev träffa Jenny en sväng med.
Inget promenadsug idag, vädret är piss off och humöret lågt. Skulle säkert bli på bättre humör om jag går ut o går så jag gör det. På med hörlurar & joggingskläder och sen ut bara.

See U later maybe!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0