sov gott alla läsare!

Än ska jag inte sova, men om ett par timmar ;) Älsk står i duschen, färdig precis nu hörde jag. Ska äta kvällsmat, röka o sen bli av med min rastlöshet. Tvinga älsk att inte somna ännu :P Stackarn ska upp imorn och jag trivs med att vara uppe på kvällarna^^
Rastlös, rastlös, vad ska man hitta på såhär dags en torsdagkväll tio över nio?
Imorn måste jag söka efter saker att göra, tror jag skippar festandet även fast det var ett bra tag sen jag drack. två veckor sen..
Frågan är bara, vad ska man göra istället? Förhoppningsvis svarar folk på mina sms innan jag får panik o står där sysslolös en fredagskväll. Sebbe ska till Kimstad imorn o lana med sin kompis och sen sova kvar. På lördag eftermiddag ska jag följa med honom och shoppa. Han skulle köpa lite nya kläder tror jag.
Bored, alla människor? vad gör man en fredagkväll om man inte vill sitta hemma o slappa? Och heller inte festa? Och man ej har särskilt mkt pengar ?

Kommentera och ge mig tips!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0