Söndag

Sov fram till kvart i två på eftermiddagen. Kom hem vid typ tre, fyra imorse, minns inte exakt. Jag följde med några till Ljura, men sen ville jag hem så ringde upp en snubbe som fick hämta mig. Usch, bättre när Sebbe är i Norrköping, för då känner jag mig tryggare. I övrigt så har det varit en bra helg med mkt kompisar & annat skoj. Natha & hennes mamma kom förut med en fåtölj, ett rullbord plus lite annat som jag fick. De rensade vinden och Natha hade sagt till mamman att hon tänkt på mig :) Aww, übergulligt ju :) Bjöd dem på té och pepparkakor som tack. Sen har jag tvättat, ska snart hämta upp dem. Duschade nyss med och städade lite. har inte varit ute något idag, men ska snart bege mig ut så fort Sebbe smsat och sagt att han är hemma. han sitter i bussen påväg hem iaf, en timma kvar sa han förut när han ringde.
Idag har jag endast rökt en och en halv cigarett, känner mig yr och massa shit, men jag röker mindre i vissa perioder, vet inte vrf. Bra det iaf, när jag röker mera till vardags på jobbet osv. Och sen när det är fest osv röker man som en skorstbindare alltså (stavning?)
Har tänt första ljuset med, det är ju första advent och jag saknar min familj. Tur att jag träffar dem nästa söndag då syrran fyller år :)
Har inte så mkt mer att berätta nu. Ska ta upp tvätten och sådär.
Ha en mysig första advent!


Kommentarer
Postat av: Therese

Med symboliskt menar jag ngt litet bara för att vi ska byta. Jag önskar mig inget speciellt. Men i år drar vi ned på julklapparna lite, vi pluggar ju båda två nu så det blir lite knapert. Men det är ju kul att byta ngt litet. Runt 50kr blir väl bra. Vet inte när vi kommer men kanske den 28/12 men inget bestämt. kram

2009-11-29 @ 20:29:30

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0