Sebbe, Lisen & jag :P



Sebbe med Lisen ♥



Sebbe & jag ♥







Bilderna togs igår när Sebbe sov över hos mig.
Idag har jag varit på jobbet. Kom hem för någon timma sedan, är social med Lisen :)
Senare ska jag åka till Becka :)
Igår så shoppade jag & Lina på Ingelsta djurbutik, det blev kattlåda med lock, spade att ta skit med, kattgodis, kattungemat, och nåt mer som jag nu glömt bort xD
Sen följde jag med Lina o letade praktikplats men hon fick nobben för det var fullt överallt. Så vi åkte hemåt.

Sebbe & jag hade myskväll med varm choklad m vispgrädde & köttbullemackor m rödbetssallad :D mm

Idag ska jag vara med Becka o några andra, får se vad vi hittar på :)

Pusspuss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0