Såja :)

Äntligen fredag & helg :) Sova, träffa folk och adventsmys är det som väntar.
Kom hem från jobbet för typ femtio minuter sedan. Ska diska och umgås med Lisen en stund, sedan åka till stan & handla lite grejer. Fick en påse té på posten. English Breakfast. Ibland är reklam fett nice^^
Sov hos Sebbeälsk inatt, men stack hem till mig innan jag gick till jobbet för att kolla läget med katt + vakt. vakt åkte hem, katt stannade kvar. Rensade bajslådan & fyllde på vatten, sen mot jobbet. Hade världens mensvärk plus magknip, så trodde aldrig jag skulle kunna gå upprätt, men det gick över sen.
Senare i eftermiddag ska jag hem till Sebbeälsk och fika för hans mamma fyller år idag.
Efter det vet jag inte vad man ska hitta på. Återstår att se.

Ska iaf på ett studiebesök snart, på ett skolkök (Minns ej vad skolan hette) och se om det är något att prova på.
Nu ska jag plocka fram mina ljusgrejer och så vidare.

Byebye

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0