Morsning!

Vaknade vid halv åtta ungefär av att pojkvännen väckte mig. Sicken tur det för jag drömde en otroligt äcklig mardröm.. :'( Usch, jag börjar bli ordentligt less på dessa mardrömmar som återkommer varenda natt. Får huvudvärk och hela kalaset på köpet när jag vaknar, det är inte kul alltså.
Har ätit frukost framför tv:n som vanligt. Ska nu bara vänta på att apoteket öppnar så jag kan hämta ut min medeicin som är slut.
Blir nog att åka in snart, ska fixa mig lite först. Sedan när jag kommer hem igen med både medicin och något annat så blir det kaffe :)
Riktigt ruggväder ute, regn, mulet, kallt och dimmigt. Tur att det finns bussar iaf ^^

En godmorgonbild från mig, ligger fortf i sängen & mörkret där:P



Bloggar nog senare sen, nu har jag saker att fixa. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej

Tittar bara in.

Besök gärna min bl9ogg och lämna gärna ett spår efter dig.

Anmäl dig gärna till min veckans blogg tävling.

Ha en bra dag.

2009-11-06 @ 15:39:25
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0